Telefoonnummer DAS
Wat is het telefoonnummer van verzekeraar DAS? Geholpen door de nummerzoeker vind je gemakkelijk de contactgegevens van de klantenservice. Deze organisatie kan je vragen stellen op een aantal wijzes: via de telefoon, door het sturen van een mail, schriftelijk (post), of via Facebook/Twitter. Een vraag stellen via de mail of post neemt veel tijd in beslag. Vandaag nog een DAS personeelslid te woord staan? Dan kan je ’t beste bellen. Hoe dat werkt? Heel eenvoudig:
- Je start de zoekopdracht met: DAS
- In het tweede veld kan je nog een plaats invullen (handig als je een kantoor in de buurt zoekt).
- Druk op zoeken. Je vindt nu een overzicht met handige telefoonnummers.
Het gevonden nummer kan je bellen via jouw mobiele en vaste lijn. Je betaalt de normale belkosten. Kijk uit: Bel geen 0900 servicenummers. Voor zulke nummers betaal je onnodig veel geld. Nu ook beschikbaar: Telefoonnummer Delta Lloyd.
Snel vinden wat jij zoekt!
Bellen met de klantenservice van DAS
Heb je vragen of een klacht voor deze verzekeraar? Hiervoor neem je contact op met de DAS Klantenservice. De klantenservice is te benaderen via verschillende kanalen:
- Via de telefoon
- Veelgestelde vargen of chat
- Fax/brief
- Per mail
- Sociale media
Wil je bellen met het bedijf? Dan hoor je niet zelden eerst een handig keuzemenu. Dit is nuttig. Dankzij het keuzemenu kan het bedrijf jou beter helpen. Een storing is niet ongebruikelijk. Dan is de lijn mogelijk bezet. Meldingen over een DAS storing bekijk je op de site van de aanbieder. Dit gaat ook op voor veelgestelde vragen over onderwerpen als openingstijden en werkzaamheden. Mogelijk ook relevant: Telefoonnummer Alphega apotheek.
Wat vind jij van de bereikbaarheid van DAS?
De bereikbaarheid van de organisatie DAS is niet altijd voldoende. Met name ’s ochtends. Bel bij voorkeur midden op de dag. Of maak gebruik van sociale media als Facebook. Doorgaans heb je hier veel sneller respons. Een alternatief is het vesturen van een mail of het invullen van het contactformulier. Waarom? Je kunt een heel gedetaileerde vraag of klacht indienen. Waar je wel rekening mee moet houden is dat je niet direct een antwoord krijgt. Doorgaans heb je het snelste een reactie door te bellen met het telefoonnummer van verzekeraar DAS.