Telefoonnummer ING Bank
Wil jij het telefoonnummer van vestiging ING Bank? Aan de hand van deze websiteontdek je direct de contactgegevens van de klantenservice. Deze onderneming kan je vragen stellen via onder andere: telefonisch, door het sturen van een mail, via de post, of via Facebook/Twitter. Een klacht indienen per post of mail is niet de snelste optie. Direct een ING Bank assistent te woord staan? Kies dan voor bellen. Welk nummer moet ik bellen? Gebruik het stappenplan:
- In het eerste stukje vul je in: ING Bank
- Optioneel kan je er een locatie aan toevoegen (zo maak je jouw zoekopdracht nog specifieker)
- Druk op zoeken. Je vindt nu zoekresultaten met daarin telefoonnummers die je kunt bellen.
Zo’n telefoonnummer bel je door gebruik te maken van jouw vaste of mobiele telefoon. Je betaalt de normale belkosten. Tip: Ga niet in zee met dure 0900 nummers. Hiervoor gelden vaak extra kosten. Zie ook: Telefoonnummer BP.
Snel vinden wat jij zoekt!
Bereikbaarheid klantenservice van ING Bank
Zit je met een vraag of klacht voor deze vestiging? Hiervoor is er de ING Bank Klantenservice. Deze kan je bereiken op de volgende manieren:
- Met de telefoon
- Via de chat
- Via een brief
- Het online contactformulier
- Sociale media
Ga je bellen? Dan heb je vaak te maken met een handig keuzemenu. Luister deze helemaal af. Zodoende krijg je meteen de juiste medewerker aan de lijn. Soms is er sprake van een storing. De telefonische bereikbaarheid kan dan minder zijn. Meldingen over een ING Bank storing vind je op de site. Hetzelfde geldt voor vaak gestelde vragen als openingstijden en aanbiedingen. Ook handig: Telefoonnummer Geové.
De bereikbaarheid van ING Bank?
De telefonische bereikbaarheid van ING Bank kan matig zijn. In het bijzonder in de ochtend en op maandag. Rond een uur of 3 in de middag is het al beter. Of stel jouw vraag via nieuwe kanalen zoals bijvoorbeeld Facebook. In de regel wordt je hier sneller te woord gestaan. Wat je ook kunt doen is een mailtje sturen of een speciaal contactformulier raadplegen. Waarom? Je kunt jouw klacht of vraag dan goed verwoorden. Het minpunt is een lange responstijd. In de regel krijg je het snelste een antwoord door contact te zoeken via het telefoonnummer van vestiging ING Bank.